Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Φροντίδα του χρυσόψαρου

Είμαι ένα μικρό χρυσόψαρο και είμαι πολύ χαρούμενο όταν με προσέχουν παιδάκια!

Επειδή είμαι λίγο ευαίσθητο θέλω να σας παρακαλέσω για μερικά πράγματα.

1. Να μου αλλάζετε το νερό της γυάλας μου μέρα παρά μέρα γιατί μου αρέσει το φρέσκο νεράκι.
2. Επειδή το νερό της βρύσης είναι
λίγο κρύο και παθαίνω κι εγώ ό,τι και εσείς τα παιδάκια όταν σας κάνει μπάνιο η μαμά και ανοίγει κατά λάθος το κρύο νερό στο ντους, σας παρακαλώ να το αφήνετε περίπου μισή μέρα σε μία κανάτα και μετά να κάνετε την αλλαγή. Με αυτό τον τρόπο εξατμίζονται και τα φάρμακα που έχει το νερό (χλώριο)!
3. Μη με βγάζετε από τη γυάλα για να κάνετε την αλλαγή αλλά αφήστε με για λίγο, με λίγο νεράκι, και δε θα έχω πρόβλημα!
4. Μη με τρομάζετε χτυπώντας τη γυάλα με τα χεράκια σας ή βουτώντας τα στο νερό γιατί μπορεί να πάθει η καρδιά μου.
5. Η μαμά να μην πλένει τη γυάλα με απορρυπαντικά γιατί μπορεί να πάθω δηλητηρίαση.
6. Να με ταΐζετε μία φορά κάθε μέρα από πολύ λίγο (1 – 2 φυλλαράκια τροφής), γιατί είμαι λαίμαργο και μπορεί να σκάσω.
7. Μη βάζετε στη γυάλα μου ό,τι πραγματάκια βρίσκετε και ειδικά κοχύλια και πέτρες από τη θάλασσα, γιατί μπορεί να αρρωστήσω.

Παιχνίδια που μπορείς να κάνεις με τον σκύλο σου στο σπίτι

Αυτές τις ημέρες ας μην ξεχνάμε και τα κατοικίδιά μας. Τα έχουμε ανάγκη και μας έχουν και αυτά. Λόγω της κατάστασης που επικρατεί  οι ...